
Плануєте онлайн-конференцію та не знаєте, яким чином зібрати людей для участі у заході? Це завдання, мабуть, найскладніше, після підбору спікерів та підготовки цікавого контенту для конференції. Але якщо крута супер-корисна інформація для учасників вже готова, то залишається лише зібрати аудиторію. І ось тут у багатьох починаються проблеми. Сьогодні ми розповімо кілька способів здійснити набір групи швидко, ефективно і (що важливо) без значних матеріальних витрат.
Почнемо з того, що потрібно визначитись із форматом вашої онлайн-конференції та чітко сформулювати вигоди для учасників.
Після розробки невеликої презентації, прочитайте її, і подумайте — зацікавила б вас така пропозиція? Якщо відповіді немає, то потрібно переписати текст, що продає, ще раз (або кілька) до отримання ствердної відповіді. Рекомендації тут стандартні – всі люди люблять, щоб було швидко, ефективно і нахаляву. І якщо перші два пункти цілком реально втілити у життя, доклавши певних зусиль, то з останнім може виникнути питання. Якщо ви, звичайно, не займаєтеся благодійністю. Але й із питанням ціни можна працювати.
Перша порція – безкоштовно
Одна з головних фішок, яку використовують практично всі сучасні експерти – це пробник, що продає. Суть у тому, щоб зібрати аудиторію на безкоштовну першу частину, заманивши їх «безкоштовністю» та ефективністю інформації, яку вони отримають на вашій онлайн-конференції. Однак тут потрібно враховувати численні помилки, яких припускаються новачки, намагаючись зібрати аудиторії за допомогою такого методу. По-перше, ви повинні надати справді корисні матеріали навіть у безкоштовному форматі. Це потрібно для того, щоб продемонструвати свою експертність у питанні та показати реальну користь від продовження відвідування конференції.
По-друге, ви не повинні розкривати всю тему одразу, даючи відповіді на всі запитання. Адже тоді губиться інтерес для продовження співпраці в учасників. Знайти баланс між двома крайнощами та підготувати корисне заняття з неповним розкриттям теми – основне завдання для використання такого способу залучення аудиторії на онлайн-конференцію. У жодному разі не робіть довгих вступів та затягнутого знайомства з учасниками, все має бути інформативно та без води. В ідеалі — це створити програму, яка сприйматиметься «на одному подиху», а після закінчення в учасника буде бажання повторити досвід ще й ще раз…
Без реклами нікуди
Звичайно, реклама — це найефективніший спосіб набрати аудиторію на онлайн-конференцію. Природно, що самі рекламні майданчики мають бути у мережі інтернет. Стаття в газеті чи білборд у центрі міста – це абсолютно «не наш метод». Але реклама в інтернеті поняття неоднорідне і варіантів її розміщення — мільйон. Від контекстного просування в пошукових системах та таргету в соцмережах до нативної реклами у лідерів думок (блогерів) та створення свого контенту на відеохостингах.
Звичайно, не всі способи просування будуть однаково ефективні для залучення учасників на різні онлайн-конференції. І що найважливіше — не всі варіанти реклами зможуть дати потрібну віддачу на вкладені кошти. Тому не варто сподіватися, що, якщо у Маші/Петі/Колі классно “вистрілили” соц.мережі, то і вам треба вкладати весь рекламний бюджет саме туди.
Вкладати кошти у розвиток та просування власного сайту чи соцмережі в умовах високої щільності конкуренції у даній сфері – це утопія. Тільки великі проекти-агрегатори можуть відбити витрати на просування в мережі. Реклама у блогерів та створення власного контенту також виллються у значні витрати (як часу, так і грошей). Один із найпростіших та найефективніших варіантів — це створення сторінки конференції на спеціальній теманичній платформі. На таких майданчиках є все необхідне: зручний функціонал для роботи, постійна реклама та аудиторія гарячих клієнтів, яким потрібні ваші послуги. Причому віддача на вкладені кошти перевищує решту рекламних майданчиків. Придивіться саме до цього варіанту, щоб зібрати людей на онлайн-конференцію.